KRİZ VE MALİ DURGUNLUK DÖNEMLERİNDE SATIŞ


MUTSO üye eğitimlerine düzenlediği ‘İşletmelerde Mali Kriz ve Durgunluk Döneminde Satış’ konulu eğitimle bir yenisini ekledi.

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) üye eğitimleri kapsamında ‘İşletmelerde Mali Kriz ve Durgunluk Döneminde Satış’ konulu eğitim düzenledi. 21 Eylül Cumartesi günü MUTSO’da düzenlenen eğitime Meclis Başkanı H. Koray Özcan ile oda üyeleri katıldı.

Eğitimin açılış konuşmasını yapan Meclis Başkanı Koray Özcan: “Bizler 135 yıllık köklü geçmişimiz ve genç, güçlü kadromuz ile hem şehirdeki ekonomik dinamiklere yön veriyor hem de kültürel ve sosyal gelişime son derece önem veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki ilerleme tek yönlü olamaz. Bu kapsamda üye ve personel eğitimleri, yıllardır en hassas olduğumuz konular arasında.  Bu doğrultuda siz kıymetli üyelerimizden gelen dönüşler ve geri bildirimler bizler için çok önemli. Lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Siz talep edin biz tüm gücümüzü ve bilgimizi seferber edelim. Eğitimlerimize, sizlerin talep, ihtiyaç ve beklentilerinize göre yön verelim.” ifadelerinde bulundu.

Humanica Kurucu Ortağı Dr. Barbaros Kon tarafından verilen ve 2 etaptan oluşan eğitimde, işletmelerde mali kriz kapsamında; ‘Kriz nedir, kriz nasıl geliyorum der? Mali kriz nedir, ekonomik kriz ile farkları nelerdir? Mali krize doğru gidildiğini nasıl anlarız? Her kriz içinde bir fırsatı barındırır. Krizi normal sorunlardan ayıran özellikler. Kriz yaratan ya da tetikleyen etmenler. Kriz döneminin özellikleri. Mali kriz bekleniyorsa şirketler nasıl tedbirler alırlar? Krizin safhaları ve yönetimi. Krizin yarattığı fırsatları görebilme.’ konularına yer verildi.

Durgunluk döneminde satış eğitimi kapsamında ise; ‘Değişim yüzyılında değişen trendler.  Günümüz satış davranışlarında değişen taraflar. Müşteriler ne ister? Dünkü ve bugünkü müşteri anlayışı. Satış faaliyetlerinin tanımlanması ve satış süreci analizi. Satış nerede başlar, nerede biter? Müşterinin elde edeceği ekonomik değer analizi. Durgunluk döneminde müşteri odaklı düşünme ve büyüleyen satış. Durgunluk döneminde psikolojik satışın kilit faktörleri. Durgunluk döneminde fiyat direnciyle başa çıkarak fiyat itirazlarının karşılanması.’ konuları aktarıldı.

 

 

59

Haber görselleri