Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKASI

MUTSO,

  • A seviyesinde akredite olan odamız %100 üye memnuniyetini temel alarak eşit ve tarafsız hizmet sunar,
  • Üyelerinin mesleki faaliyetlerini iyileştirmeleri için eğitim, seminer ve konferanslar düzenler,
  • Ürettiği hizmeti en kısa sürede ve hatasız olarak sunmayı amaçlar,
  • Çalışanların bilgi ve deneyimlerini paylaşacağı, takım çalışmasına önem veren bir çalışma ortamı oluşturmuştur ve sürekli eğitimle bu ortamı geliştirir,
  • ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemini kurmuş, uygulamakta ve belgesini alarak standardın gereklerine göre çalışır, güncellemelerini takip eder, yeni yayınlanan standarda göre sistemini revize eder,
  • İşleyişi süreç bazlı oluşturmak ve diğer yönetim sistemleri ile entegre etmek için çalışan personelimiz iyileştirmelerine “sürekli gelişim” kavramıyla devam etmektedir.
  • Üst yönetim KYS’ nin etkinliğini sürekli iyileştirmek suretiyle gelişme sağlanacağına inanmakta olup bu konuda sistemin gelişimini destekler.

Bülent KARAKUŞ
Yönetim Kurulu Başkanı