DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİNE YOĞUN İLGİ


MUTSO üye eğitimleri kapsamında Pangea United Yönetim Kurulu Üyesi Ferda Kertmelioğlu tarafından Dijital Pazarlama konulu bir sunum gerçekleştirildi.

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) üye eğitimleri kapsamında çalışmalarına ağırlık veriyor. 12 Ekim Cuma günü MUTSO ev sahipliğinde gerçekleştirilen Dijtal Pazarlama konulu sunum oldukça ilgi topladı. Toplantının açılışında konuşan MUTSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Ercan, eğitimin bölgemiz adına faydalı olması temennilerinin ardından Dalaman Havalimanı Yönetim Kurulu Üyesi Hamdi Güvenç’i kürsüye davet etti.

Sözlerine havacılık-turizm ilişkisi ve bölge ekonomisine katkısı hakkında kısa bir bilgi vererek başlayan Dalaman Havalimanı Yönetim Kurulu Üyesi Hamdi Güvenç, şunları kaydetti: “Muğla, yöresel milli gelir itibariyle ilk olarak payını turizmden alıyor. Sonra tarım geliyor. Sadece Kaş-Kalkan’dan Marmaris’e kadar olan Dalaman Havalimanının hitap ettiği bölgede yılda yaklaşık 1,5 milyon turist ağırlıyoruz. Bu bölgede yaklaşık 132 bin yatak var ve 1,5 milyar dolardan fazla bir katma değer yaratılıyor. Bölgenin ağırladığı yabancı turist İngiltere, Rusya, Ukrayna, Almanya ağırlıklı. Şuanda 2015 yılı turizm rakamlarını yakalamış bulunuyoruz.”

Turizmin dünya çapındaki geleceği. Bu gelecekte Muğla bölgesi olarak  yapılan ve yapılması gereken çalışmalar hakkında bilgi veren Güvenç, “Dijital pazarlama bu işin başında geliyor. Klasik yöntemlerle bir yere kadar. Karar vermek ve binlerce kitleye ulaşabilmenin yolu dijital pazarlama.” ifadelerine yer verdi.

Hamdi Güvenç’in ardından kürsüye gelen Pangea United Yönetim Kurulu Üyesi ve Turizm Bakanlığının ‘Turkey Home’ Projesinin öncü isimlerinden Ferda Kertmelioğlu, “Dijital marka yönetimi hemen her konuyu kapsıyor.” diyerek, katılımcılara teknoloji ile pazarlamanın bir araya getirilmesi, destinasyon pazarlama, Türkiye’deki realiteler, seyahat sektöründeki trendler ve dijital trendler konularını içeren bir sunum gerçekleştirdi.

1004